1. Got more to do, but reached a good stopping point and things seem to be working.
    Dismiss Notice

requiem for a gourd (acey’s bijou baguette): pearlmethyst weirdo safe space

Discussion in 'Your Bijou Blogette' started by Acey, Dec 15, 2018.

?

do you enjoy the theme to malcolm in the middle

  1. yes

    40.9%
  2. no

    18.2%
  3. maybe

    27.3%
  4. i don’t know

    31.8%
  5. can you repeat the question?

    72.7%
Multiple votes are allowed.
  1. by "steven universe" do you just mean "last one out of beach city", or
     
    • Like x 1
  2. Acey

    Acey screeching tires, but never a collision

    I mean literally every Super Gay episode but yeah, Last One Out is arguably the biggest Mood for me personally. :P
     
    Last edited: Dec 17, 2018
    • Agree x 2
    • Like x 1
  3. Acey

    Acey screeching tires, but never a collision

    [​IMG]
     
    • Winner x 4
    • Like x 2
  4. Acey

    Acey screeching tires, but never a collision

    flood is a weird-ass word. why is it spelled like that
     
    • Like x 1
  5. Paradigm Shift

    Paradigm Shift Sleepy Girl Wants Love

    "we're experiencing a massive flud" looks weird to me too
     
    • Agree x 1
  6. Acey

    Acey screeching tires, but never a collision

    Honestly I cannot think of a spelling for it that doesn’t look super weird?
     
    • Agree x 2
  7. Acey

    Acey screeching tires, but never a collision

    a friend made a good post a while ago about the types of tmbg fans and i must share
     
    • Informative x 2
  8. Acey

    Acey screeching tires, but never a collision

    fuck i love amethyst
     
    • Agree x 2
  9. (slams the agree button but in a Pearl way)
     
    • Winner x 1
  10. Acey

    Acey screeching tires, but never a collision

    the rumor come out: does john flansburgh is bi?

    #aka a shitpost i have probably already made but shhhhh only memes now
     
    • Like x 2
  11. Acey

    Acey screeching tires, but never a collision

    really wanna write a norcal gothic post but idk what i’d put rip
     
  12. write something about unending In-N-Out lines
     
    • Like x 1
  13. Acey

    Acey screeching tires, but never a collision

    oh that’s good
     
  14. Acey

    Acey screeching tires, but never a collision

    i should note that wrt the tmbg fan types thing, i’m a fusion of the eater, the shitposter, and zealous but pure
     
    • Informative x 2
    • Like x 1
    • Agree x 1
    • Useful x 1
  15. Acey

    Acey screeching tires, but never a collision

    why yes i DO actively care about the happiness and safety of everyone in tmbg
     
    • Like x 4
  16. Acey

    Acey screeching tires, but never a collision

    [​IMG]
    my friend amber made this

    they deserve a break tbh they've been working so hard

    but i am still excited for whenever that break ends!
     
    • Like x 3
    • Winner x 2
  17. Acey

    Acey screeching tires, but never a collision


    tmbg song of the day: i am a ring!

    (warning, might make you cry, v emotional song imo)
     
  18. Acey

    Acey screeching tires, but never a collision

    hmmmmmm

    might do alternating johns for the tmbg songs thing, not counting non-john-sung tmbg songs, since i posted a linnell song yesterday and a flans song today...but that might not be what i'm Feeling on any given day so idk
     
  19. Acey

    Acey screeching tires, but never a collision

    ALSO

    IF ANY OF Y'ALL LIKE THE SONGS PLS TELL ME

    LOV HEARING PPL TELL ME THEY LIKE SONGS BY MY FAVE BAND
     
    • Informative x 1
  20. Acey

    Acey screeching tires, but never a collision

    [cries in they might be giants]
     
    • Like x 3
  1. This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
    By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.
    Dismiss Notice